Melissa van Eerden
Consumentenpsycholoog (Neurofactor)
Melissa van Eerden is consumentenpsycholoog en neuromarketeer bij Neurofactor; een Nederlands neuromarketingbureau dat bedrijven helpt meer te verkopen, meer aan te nemen en gedragsverandering toe te passen. Ze adviseert dagelijks merken over hoe zij het koopgedrag van hun klanten kunnen beïnvloeden.
Hoe creëer je de ideale beleving met neuromarketing en -wetenschap?
Duik in het brein van je bezoeker en creëer een onvergetelijke ervaring!
Donderdag 15:15-15:45 • Keynote 2
Terug naar het overzicht
Bezoek Festivak en maak van jouw event(s) een groot succes!
Bezoek Festivak!
Wil jij tot in de puntjes verzorgde evenementen neerzetten waar mensen nog lang over napraten? Op Festivak vind jij alle (toe)leveranciers, inspiratie en inzichten om jouw bezoekers te verrassen! Sluit samen met je vakgenoten het buiten evenementenseizoen af, mis het niet!
Festivak is dé vakbeurs voor de evenementenbranche.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven