Een hogere opkomst op je live, online en hybride events post-corona
Hoe je voor een hogere opkomst zorgt
De communicatie van je event begint al ver voor je event plaatsvindt. En ook op je evenement zijn er cruciale momenten waarbij de beleving voor de bezoeker valt of staat.
Rutger Bremer van Momice deelt praktische tips over punten waar je misschien – zelfs als ervaren event planner – niet altijd aan denkt.
Hij beantwoordt vragen als:
Voor: Hoe zorg je voor een hogere opkomst van je event?
Tijdens: Hoe je je deelnemers tijdens het hele programma persoonlijk kan begeleiden (en volgen).
Na: Hoe zorg je voor een hogere respons op je enquête?
Deze sessie wil je niet missen als je de voorbereidingen, communicatie en bezoekersbeleving naar een hoger niveau wilt tillen. Dit is niet alleen in belang voor de bezoeker, maar ook voor jou als organisator!
Terug naar het overzicht
Ook interessant?
Events zonder duurzame toets? Verleden tijd.
In deze talk kom je niet alleen te weten wat de uitdagingen zijn die bij zo een event komen kijken, maar ook waar de kansen liggen. Want met een C02-neutraal event zorg je niet alleen voor een properdere wereld. Met een duurzamer imago kan je immers ook het verschil maken in de 'war on talent' en de juiste investeerders aantrekken.
Woensdag 12:30-13:00
Overstappen op herbruikbare bekers voor een stadsbreed evenement, wat zijn de uitdagingen en hoe pak je dit aan?
Nilles Raken van de werkgroep LeidsGlas deelt hun gekozen oplossingen en ervaringen met herbruikbare (statiegeld)bekers in hun stad Leiden tijdens een stadsbreed evenement zoals Leidens Ontzet.
Woensdag 13:15-13:45
Alpe d'HuZes, een van de grootste goede doelen organisaties in Nederland
In de presentatie vertel ik over een van de grootste goede doelen organisaties in Nederland, Alpe d`HuZes.
Woensdag 14:00-14:30
Bezoek Festivak en maak van jouw event(s) een groot succes!
Bezoek Festivak!
Festivak is dé vakbeurs voor de evenementenbranche.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven