De integrated fan experience van de KNVB voor Oranje
Als OnsOranje willen we bij de wedstrijden van het Nederlands elftal een unieke beleving bieden die de verwachtingen van onze fans overtreffen. Een event dat zich kan meten met de topevents in de wereld. Een event met individueel contact met de fans, waarbij de journey volledig is ingespeeld op die individuele behoeften van de klant die we door middel van onze data aangestuurde aanpak en kennis van drijfveren in elke fase van de klantreis kennen om op die manier te verschuiven van een operational excellence naar een customer excellence organisatie.
We nemen je mee door meerdere fases. Van kwalitatief onderzoek, vaststellen van persona's en moments of truth tot de daadwerkelijke implementatie, het continue verbeterproces en de interne way of working.
Terug naar het overzicht
Ook interessant?
Events zonder duurzame toets? Verleden tijd.
In deze talk kom je niet alleen te weten wat de uitdagingen zijn die bij zo een event komen kijken, maar ook waar de kansen liggen. Want met een C02-neutraal event zorg je niet alleen voor een properdere wereld. Met een duurzamer imago kan je immers ook het verschil maken in de 'war on talent' en de juiste investeerders aantrekken.
Woensdag 12:30-13:00
Overstappen op herbruikbare bekers voor een stadsbreed evenement, wat zijn de uitdagingen en hoe pak je dit aan?
Nilles Raken van de werkgroep LeidsGlas deelt hun gekozen oplossingen en ervaringen met herbruikbare (statiegeld)bekers in hun stad Leiden tijdens een stadsbreed evenement zoals Leidens Ontzet.
Woensdag 13:15-13:45
Alpe d'HuZes, een van de grootste goede doelen organisaties in Nederland
In de presentatie vertel ik over een van de grootste goede doelen organisaties in Nederland, Alpe d`HuZes.
Woensdag 14:00-14:30
Bezoek Festivak en maak van jouw event(s) een groot succes!
Bezoek Festivak!
Festivak is dé vakbeurs voor de evenementenbranche.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven