Bereik al je bezoekers met hyper-gepersonaliseerde berichten op het juiste moment
Hoe zorg je voor de juiste communicatie op het juiste moment voor, tijdens en na je event?
Door hyper-gepersonaliseerde mobiele berichtgeving op schaal, met de flexibiliteit die organisatoren van evenementen nodig hebben. Crowd control door direct en op het juiste moment relevante informatie te communiceren. Extra inkomsten genereren door up-sell, cross-sell en partnerships d.m.v. relevante berichten. Leer al je bezoekers kennen en verkrijg waardevolle inzichten over je publiek door interactieve survey’s.
Kiliaan zal van enkele partners, Eurovisiesongfestival, Fieldlab Evenementen, Verknipt, Johan Cruijff Arena Stadiontour en Stage Entertainment, deze learnings met jullie delen.
Terug naar het overzicht
Ook interessant?
Events zonder duurzame toets? Verleden tijd.
In deze talk kom je niet alleen te weten wat de uitdagingen zijn die bij zo een event komen kijken, maar ook waar de kansen liggen. Want met een C02-neutraal event zorg je niet alleen voor een properdere wereld. Met een duurzamer imago kan je immers ook het verschil maken in de 'war on talent' en de juiste investeerders aantrekken.
Woensdag 12:30-13:00
Overstappen op herbruikbare bekers voor een stadsbreed evenement, wat zijn de uitdagingen en hoe pak je dit aan?
Nilles Raken van de werkgroep LeidsGlas deelt hun gekozen oplossingen en ervaringen met herbruikbare (statiegeld)bekers in hun stad Leiden tijdens een stadsbreed evenement zoals Leidens Ontzet.
Woensdag 13:15-13:45
Alpe d'HuZes, een van de grootste goede doelen organisaties in Nederland
In de presentatie vertel ik over een van de grootste goede doelen organisaties in Nederland, Alpe d`HuZes.
Woensdag 14:00-14:30
Bezoek Festivak en maak van jouw event(s) een groot succes!
Bezoek Festivak!
Festivak is dé vakbeurs voor de evenementenbranche.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven