Submitted by: Festivak

Eventbranche presents The Next Event 2019: 100 kennissessies en 5 podia

Organisator van The Next Event, EventBranche.nl, is al jaren een trouw partner van Festivak. Ook dit jaar staat EventBranche.nl, het platform voor de zakelijke eventmarkt, op de beurs. Op de stand van EventBranche.nl zullen tijdens Festivak in samenwerking met Network Tables diverse kennissessies gehouden worden. Net als bij The Next Event staat ook dan kennisdelen centraal.

Als bezoekers van The Next Event kan je kennissessies bij de exploitanten kiezen en hun programma qua keynotes bepalen via het systeem van onze partner NetworkTables. Het dynamische systeem voor NetworkTables zorgt ervoor dat iedere bezoeker tot op de laatste dag zijn of haar persoonlijke programma kan wijzigen/ samenstellen.

BEZOEKERS Aanmelden: alleen toegang voor opdrachtgevers

KENNISEXPOSANTEN Aanmelden: de branche deelt kennis, jij ook?

Hieronder met gepaste trots: Het programma:

De 120 kennisexposanten: klaar om antwoorden te geven
Het wordt anders dan anders: de maximaal 120 exposanten krijgen allemaal een zelfde soort huiskamer, waar ze kennis delen over hun onderwerp, hun expertise. Bezoekers kunnen bij de voorinschrijving sessies boeken om zo hun antwoorden, kennis en inzichten op te halen bij de juiste experts. 

Tijdens het event kunt u in gesprek gaan met experts. De experts en hun huiskamers van diverse soorten eventbedrijven zijn verdeeld in 7 segmenten. Per segment kunt u al bij de voorinschrijving kenbaar maken over welke expertise u meer te weten wil komen. 

  • Decoratie
  • Techniek
  • Locaties
  • Bureaus
  • Leveranciers
  • Catering
  • Start-up

Binnen deze segmenten hebben de 120 kennisexposanten een eigen kennisonderwerp. Enkele voorbeelden:

Binnen Catering heeft kennisexposant X als kennisonderwerp: Diversiteit in catering: hoe bedien ik iedereen?
Of bij decoratie:10 tips om met decoratie te communiceren op uw evenement

Bureaus: hoe maak ik van een bedrijfsfeest een communicatietraject? etc. etc.

Over enkele dagen maken de eerste kennisexposanten hun onderwerp bekend en kunnen alle bezoekers via het systeem van Networktables hun afspraken inplannen

5 podia met 100-en tips, kennis en inspiratie


PODIUM 1 INSPIRATIE – Hoe ziet the next event eruit?

Doelgroep: alle soorten opdrachtgevers en bureaus
Inhoud: influencers, trends voor 2020 en duurzame events

PODIUM 2 – PRAKTISCHE INPUT VOOR EVENTS - Workshops

Doelgroep: secretaressen, PA's en opdrachtgevers op zoek naar praktische hulp
Inhoud: workshops eventdesign, decoreren, presenteren, 50 fouten die je nooit meer maakt, events in het buitenland, creatief denken/concepten

PODIUM 3 – INSPIRATIE UIT DE EVENTPRAKTIJK - Learn from the Best

Doelgroep: opdrachtgevers/bureaus die strategisch met events bezig zijn
Inhoud: Grote merken over klein budget, veel impact, hoe een event een traject wordt en de best cases van over de hele wereld

PODIUM 4 – HET EVENEMENT DAT NIEMAND WIL MISSEN - Masterclass

Doelgroep: secretaressen, PA's en opdrachtgevers op zoek naar praktische hulp
Inhoud: Een fenomeen in de branche: Het evenement dat niemand wil missen. Laagdrempelige tips, do's en don'ts van Erik Peekel en een aantal experts. Zij nemen u mee langs voor- en natraject en natuurlijk alle tips die u nodig heeft voor een impactvol event.

PODIUM 5 - VIP - Betaalde toegang met topsprekers 

Doelgroep: CMO's, bureaudirectie, eventmarketers
Inhoud: Neuromarketing, Augmented Reality, Events als strategisch middel binnen de marcom-mix en het  AAA-merk dat experiental marketing tot kunst heeft verheven.

Meer weten? Lees het e-magazine.

The Next Event vindt plaats op 18 september 2019 in de Broodfabriek in Rijswijk en is alleen toegankelijk voor opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Locaties en toeleveranciers kunnen dit evenement NIET bezoeken. Hiervoor wordt wel de mogelijkheid gegeven om te exposeren (gelimiteerd aantal plekken per segment).

We controleren iedere aanmelding zorgvuldig, u krijgt hiervan binnen 72 uur bericht. Wordt de aanmelding goedgekeurd dan ontvangt u een e-mail waarmee u kunt registreren en uw persoonlijke programma kunt gaan samenstellen.
Om toegang te krijgen moet u voldoen aan de volgende criteria:

  • U moet actief betrokken zijn bij de organisatie van evenementen
  • U moet aan kunnen geven bij hoeveel evenementen u betrokken bent per jaar
  • U moet aan kunnen geven dat u beschikking/zeggenschap heeft over de budgetten en over de selectie van toeleveranciers

Programma

07.30 uur                    Deuren open exposanten
09.00 uur                    Deuren open bezoekers
09.45 - 13.00 uur        Content programma
13.00 - 14.00 uur        Netwerklunch
14.00 - 17.15 uur        Content programma
17.15 - 19.00 uur        Netwerkborrel
 

 

Voeg reactie toe