Virtual, augmented en de mixed reality en de succesvolle inzet voor digital event marketing en de customer experience

Woensdag: 13:30 - 14:00, Keynote 1

Events worden steeds crossmedialer. De beleving van de bezoekers is niet alleen irl maar wordt bepaald door alle digitale informatie en verwachting die voor, tijdens en na het event crossmediaal worden gecommuniceerd. De beleving - of customer experience - blijft daarbij key, maar wordt wel steeds vaker in een andere jas gegoten. Daarbij is de kritische consument steeds sneller verveeld en blijft het continu innoveren in de eventbeleving van vitaal belang.  In deze markante keynote praat spreker Patrick Petersen RDM MA MSc over zijn onderzoek naar de inzet van mixed reality binnen de eventmarketing en customer experience.



BRANCHEPARTNERS
CONTENTPARTNER
MEDIAPARTNER
CLC-VECTA VVEM
Eventplanner
Rent-it Eventbranche Eventpartners AtMost Brinkman Media Group EventGoodies Evenementenindustrie EB Live Nieuws.Social Sterrenontour.nl Expert Update Showplaza event support group BV High Profile Events